Спорядження патронів для п/а

Микола ARMS

Мисливець
Всім привіт! Друзі підкажіть яким способом краще закривати патрони для півавтомата, щоб краще переварював, зірочкою чи простою закруткою?
Можливо вже існує тема, дайте будь-ласка ссилку!
 

bejsik

Мисливець
Любой. Главное правильно закрытый. Тут дело практичности. Если вы сами будете знаряжать, то думаю будете покупать б/у гильзу. Все бу гильзы со стендов ранее были закрыты звездой.
 

mykro

Мисливець
А що якісь патрони не переварює? В основному закривають зірочкою, а зірочку підкручують закруткою. Інформації про спорядження вагон. Подивіться на ютубі дуже грамотний канал "Как научиться стрелять", море інфи, викладена чітко, веде наш форумчанин.
 

жестянщик

ветеран форуму
надійна команда

Микола ARMS

Мисливець
Пане Копатыч, за вік не ображаюся, просто дістало вже! Кожного чомусь зачіпає те що мені 23, не розумію яка різниця, якщо хтось хоче дати пораду будь ласка, в мисливстві я новачок, прислуховуюсь до кожного, а якщо ні проходимо далі, за вік вставляти свої п'ять копійок якось кумедно та без сенсу. Наче спілкуюся адекватно, освіту маю, дитину, жінку, все як у нормальних людей)
Дякую за розуміння!;)
 

Микола ARMS

Мисливець
Доречі на 2стврльну иж 58 я не один десяток сам крутив, так як все для цього є, упс, закрутка, лише все на 16к)
 

жестянщик

ветеран форуму
надійна команда

vkkovalov

Мисливець
То заздрiсть) бо в тебе ще все попереду)
Коли менi хто небудь докоряе моiм вiком вiдповiдаю старшому товаришевi так.( я в Вашому вiцi ще мабуть i буду а Ви в моему вже НIКОЛИ) за звичай спрацьовуе всi запитання вiдпадають.
 

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Коли менi хто небудь докоряе моiм вiком вiдповiдаю старшому товаришевi так.( я в Вашому вiцi ще мабуть i буду а Ви в моему вже НIКОЛИ) за звичай спрацьовуе всi запитання вiдпадають.
Якщо пішла така балаканина, то я на таке відповідаю ще простіше: "Ти ще до нашого віку доживи! Дай, Боже, Тобі здоров'я та довголіття!!!".