Фактично, і перші, і другі: одні через перевірку водно-човно-моторних правил (вони змінюються, називати точно не хочу, але є визначена відповідальність:
"КУпАП
Стаття 114. Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на морському транспорті
Порушення правил входу суден у порт і виходу їх з порту, руху і стоянки суден у портових водах, а також правил, що забезпечують безпеку пасажирів під час посадки на судна, в путі слідування і під час висадки їх з суден, -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Проведення без належного дозволу водолазних робіт у портових водах, а також недодержання правил подачі сигналів під час цих робіт -
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пошкодження споруд і пристроїв сигналізації та зв'язку -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
А другі - за правила любительського та спортивного лову, де сказано, що риболовні човни із моторами повинні мати номери (читай - реєстрацію).
Тут відповідальність буде визначатися за ст. 85 КУпАП.