А чи є в нашій Україні жінки мисливці і чи збираються вони десь на полювання?

Marischka

Новачок
Шановні мисливці ! Дуже цікавить мене питання чи багато в нас в Україні жінок мисливців ? чи є вони на форумі ? Можливо вони десь збираються раз на рік ?( На полювання) я розумію що полювання це суто чоловіче діло і не заперечую того .що жінки полюють з чоловіками. Чула про жінку .яка полювала навіть краще . Нівкоєм разі не хочу образити жодного мисливця . але ж я новачок . і може хтось відповість на моє питання?...) бо тут досвідчених мисливців багато )
 

tyrist 1945

Тигр
Шановні мисливці ! Дуже цікавить мене питання чи багато в нас в Україні жінок мисливців ? чи є вони на форумі ? Можливо вони десь збираються раз на рік ?( На полювання) я розумію що полювання це суто чоловіче діло і не заперечую того .що жінки полюють з чоловіками. Чула про жінку .яка полювала навіть краще . Нівкоєм разі не хочу образити жодного мисливця . але ж я новачок . і може хтось відповість на моє питання?...) бо тут досвідчених мисливців багато )
В нас в колективі є жінка мисливець. Полює з чоловіками і без проблем. А в УТМРі їх є декілька. Чи десь збираються я не знаю:).. Але я рахую що це нормально.
 

Копатыч

Зброяр

vanhant

ветеран форуму
надійна команда
так - 8-го Березня! ще чув про масові жіночі зібрання в ніч з 30 квітня на 1 травня! чи полюють вони там - не зрозуміло!
Я,і на мить не сумнівався що Артур відповість саме так :p:p:p:p:p:p я лічно знаю мисливицю з мого міста ....... дівчинка років з 30 , утримуе 3 собак , драт і два єстонці , чоловік також мисливець . З сусіднього міста до нас раніше , приїздили чоловік з жінкою на полювання по лису ...... жінка фонатка фоксів .... зараз не їздять .... чоловік не адекватний .......
 

собаколюб

Слідопит