Допоможіть розібратися із мисливськими традиціями і звичаями!

vitaliy666

Новачок
Доброго дня форумчани,вирішив для себе розібратися із мисливськи традиціями і звичаями?!Я новачок в мисливстві,на територіях де планую полювати,людей які щось розказати ,що і як,немає,дуже цікавить сам процес відкриття сезону,права і обовязки новачків,спиртних напоїв не вживаю,тому і цікавить,як наші діи і прадіди віддавали шану звіру,на якого полюють,які взаємовідносини мають бути,бо наявність зброї і усіх відповідних документів для полювання не зробить мене мисливцем,розумію,що потрібен час,але хотілося підійти до цього серйозно!
 

Вік71

Снайпер
Ну,в кожного колективу своі традиціі,Ви це зрозумієте,коли 2-3 рази побуваєте на полюванні !
Можу лише дати кілька порад: -
якщо підете на відкриття по пернатих,дочекайтесь встановленоі години відкриття, ніколи не стріляйте раніше призначеного часу,навіть,якщо качка буде пролітати в метрі від Вас!
-якщо бачите ,що по качці,чи іншій птиці вже стріляють 2-3 мисливці-не стріляйте!
-ніколи не стріляйте на космічні відстані,байки про попадання на 60-80 м з дробі N5,залишаються тільки байками!
-не направляйте заряджену зброю в сторону інших мисливців!
Все решта прийде з часом!
 

romeo1807

Слідопит
Да в каждом коллективе свой идиотизм.вот у нас решили что с собаками охотится нельзя даже на утку.как в грузинском анекдоте понять невозможно надо запомнить...
 

krushel

Мисливець
сама прикольна традиція чи то забобон "не брати варені яйця на полювання" я спочатку не повірив, що старі мужики в то вірять, але потім зрозумів, що вони не прикалуються) ну то правда в кожному колективі по-своєму
 

vitaliy666

Новачок
Да в каждом коллективе свой идиотизм.вот у нас решили что с собаками охотится нельзя даже на утку.как в грузинском анекдоте понять невозможно надо запомнить...
Дякую,але на мою привелику радість я маю курцхаара 2,5 рокі і дратхааршу 2,5 місяці)!
 

crp

Мисливець
так не в тему для полювання є якась різниця між курцхааром та дратхааром?