Как и чем правильно склеить приклад?

mykro

Мисливець
В смоле ,главное .... проверено десятилетиями!
Тут ключовий момент якраз десятилетиями ) Пробував клеїти сучасними дешевими епоксидками, результат ніякий... Два, три вистріла і приїхали. Замовляв в неті хорошу епоксидку з правильним пластифікатором, вже набагато краще, але гірше і дорожче як правильний суперклей. Дуже залежить, яка тріщина і як іде нагрузка. Хто хоче правильну епоксидку, шукайте 520 і бажано хороший пластифікатор і дотримуватися технології, проте я прихильник суперклею
 

Адвокат1987

Мисливець
Поділюся трошки своіім досвідом. Корочe лопнула у мeнe цівка в полуавтомата таргeт 15-87. щe той гімор, аджe товщина цівки..... аж від 2 до 5 мм в самому товстому місці. спочатку взяв eпоксидку всeрeдині цівку повністю промазав товстим слойом, цівку пeрeд цим здавив щоб тріщинку здавило, зразу скажу тріщинка була нeнаскрізна, розщипірити іі було нeможливо, eпоксидку в сeрeдину в тріщинк залити було нeрeально, хоча eпоксидку грів промисловим фeном. 40 пострілів і цівка знову лопнула. Потім здeр eпоксидку шліфмашинкою, в тріщину з сeрeдини залив супeрклeйом з основою ЦИАНОКРИЛ. зразу скажу супeр клeй має супeр проникаючі властивості. Тільки капнув зразу з другоіі сторони руки ужe були в клeйові. потім звeрху щe раз eпоксидкою пройшов, в два слоя з скловолокном. потім я поняв чому цівка така тонка. два слоя з волокном призвeли до того, що поршeнь в сeрeдині пeрeстав ходити. Прийшлось майжe всe здирати, цілий дeнь шліфував. Алe поки що всe ок. Правда щe мабуть будe eпоксидкою з волокном зовні вскривати.
 

agentkolya

Мисливець
Доброго часу доби шановні форумчани та топікастер Север! Усі вищеперелічені клея та способи варті уваги, але якщо приклад був просочений оліфою на заводі та під час користування туди ще попало масло - в принципі не важливо який клей Ви застосуєте. Приклад з врізкою у колодку зі стяжним гвинтом теоритично має зламатися якщо на нього впаде мисливець чи переїде трактор, Ваший точно зламався від пострілу та розклинювання металлом лічин. Зробити зазор між лічинами (верх та низ), як радили раніше та обовязково підчистити дерево упродовж усієї внутрішньоврізки - результатом має стати ледь замітне зведення бокових щок прикладу при кінцевому затисненні стяжного гвинта. Про клей вже написав, будь який, на який не шкода грошей, але якщо взагалі не склеїти та правильно підігнати до металлу - тріщина далі не піде і про її існування можна забути. Питання аутентичності завдяки чорного кольору тріщини (бруду) не актуальне - шприцом точно знежирення не зробите - потрібно замочувати, лак злізе, але це проста нітроцелюлоза, яка коштує недорого. З повагою.
 

север

ветеран форуму
надійна команда
Отдал мастеру в ремонт. Склеили.
Сам не рискнул. Так надежнее. Да и гарантия, какая-никакая есть.
 
Зверху