Машины для охоты.

Mykola STARyy

Снайпер
Ще не повністю, але 15-ка там вкладена однозначно.
 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник

Mykola STARyy

Снайпер
16 і 15 одного поля ягоди:)
 

жестянщик

ветеран форуму
надійна команда
Український всюдихід Thor запущений в серійне виробництво.

Творці автомобіля в минулому займалися автоспортом і донині виробляють запчастини для спортивних автомобілів (КПП, дроти). Раніше вони створювали спорткари «з чогось», але потім з’явилося бажання зробити щось повністю своє.«Автомобіль розроблений з нуля. За основу взято дволітровий турбодизель General Motors на 200 к.с., коробка передач – японська автоматична шестиступінчаста Aisin. Трансмісія на редукторній схемі, редуктори нашого виробництва. Кузов зі скловолокна, повністю монокок. Він не іржавіє, міцніше і легше металу. Автомобіль створений для полювання і рибалки, довезе вас туди, куди ні на чому іншому дістатися неможливо. Розвиває максимальну швидкість 75 км / г. Він плаває по воді – максимальна швидкість 7 км / год. Маса в повному спорядженні – до 2 тонн», – говорить один з творців «Тора» Олег.До слова, у позашляховика навіть колеса власного виробництва.У базовій комплектації автомобіль коштує від $ 105 тис. Додатково можна поставити кондиціонер, обробити салон шкірою. В автомобілі, який показували на New Cars Fest 2018, два посадкових місця, а ззаду лежаки. А в одній з інших машин ставили 8 спортивних сидінь.Перший раз Thor форсував Дніпро в 2016 році. Стартували з Воронцовського пляжу, а виїхали на сушу на Комсомольському острові (ширина річки в тому місці 1,5 км). З тих пір автомобілі цієї лінійки провели на воді понад 120 годин.«Наразі вже створено 8 машин. Це серійне виробництво – все взаємно замінювано. П’ять машин вже продані в Україні. Зараз ми шукаємо дилера в Європі, відбираємо пропозиції по дилерській схемі. Нам цікава Північна Америка, Північна Європа, Африка, Австралія. Скрізь, де погані дороги – це наша стихія», – розповіли конструктори Thor.
Характеристики всюдихода THOR-Raid:
Колісна формула: 4х4
Споряджена маса: 2000 кг
Габарити: д / ш / в, 3600/2530/2570 мм
Колія: 1930 мм
Дорожній просвіт: 580 мм
Двигун: турбодизель 2,0 л 200 к.с. 420 Нм
Коробка передач: автоматична, 6-ступінчаста
Ємність паливного бака: 100л
Витрата палива: 4 л / год
Кузов: композитний монокок на сталевій рамі
Кількість місць: 2/4/6
Рульове управління: важільне
Гальмівна система: гідравлічна дискова
Шини: THOR безкамерні 1640х640-24 ”
Вантажопідйомність на щільних грунтах: 1000 кг
Вантажопідйомність на слабонесучих грунтах і на плаву: 600 кг
Максимальна швидкість: 74 км / год
Максимальна швидкість на воді: 7 км / год
Мінімальна швидкість: 1 км / год
У трансмісії немає ланцюгів.









 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник
Ось подумую купити SUZUKI Jimny для полювання і риболовлі. Може у кого то є такий автомобіль і може поділиться досвідом своїм?
Знакомый выиграл чемпионат Украины на таком, правда изрядно переделанном, но двигатель и АКПП стандартные были. Но мне кажется слишком маленькая для охоты и расход для 1.3 ну совсем нескромный и газ там нет смысла ставить.
 

Monya

S-Moderator
Команда форуму
Ось подумую купити SUZUKI Jimny для полювання і риболовлі. Може у кого то є такий автомобіль і може поділиться досвідом своїм?
У моего товарище для охоты такой,он доволен,в том числе и проходимостью.Хотя как по мне,то база у него действительно маловата,если ехать вдвоем да и еще с ночевкой,то это конечно проблематично.
 

Monya

S-Moderator
Команда форуму
Как бы это не было смешно,но для меня на сегодняшний день самый лучший вариант для охоты это Т5. Я в нем и сплю,если этого требует обстоятельства и вмещается в него надутая лодка и все снаряжение которое необходимо мне для любых видов охот охот.Да и не только мои вещи и снаряжение.
20181020_165028.jpg
 

Роман Мельниченко

ветеран форуму
надійна команда
Ось подумую купити SUZUKI Jimny для полювання і риболовлі. Може у кого то є такий автомобіль і може поділиться досвідом своїм?
У мене ще два місяці тому була Гранд Вітара 2005р.в. 2005 це останній рік коли вони йшли на рамі. У мене була 2.0 бензин/газ, на автоматі з кліматом середня база, я поклав резину 225*70 . Цею машиною я був задоволений не на 100 а на 200% , дуже шкода, але обставини склались так що мусів продати, п'ять років на ній відїздив.
У горах я їхав туди де їдуть трельовочники, лісовози і більше ніхто, ааааааа ну і я з кумом. Одного разу поїхали в гори на два дні, коли вертались після дощу Лімниця піднялась, так от коли її переїздив опустив своє вікно і помив ліву руку.
На даний час хотів би таку машину але хіба що в дізелі. Машина сила.
 

жестянщик

ветеран форуму
надійна команда
Винницкие рулят!..."


Фото-0021 (2).jpg
 
Зверху