На рахунок лісхозівської відстрільної картки

rfyjt13

Слідопит
Я не новачок ,але поясніть мені : на неділі чотири мисливські дні ,у мене три відстрілки,на ( на три района, Чернігівської обл.) За день можу побувати в трьох районах області. 4×3=12!!! Мені ніяких граф не хватить! І як з цієї ситуації виходить?
 

иж 18

Слідопит
Я не новачок ,але поясніть мені : на неділі чотири мисливські дні ,у мене три відстрілки,на ( на три района, Чернігівської обл.) За день можу побувати в трьох районах області. 4×3=12!!! Мені ніяких граф не хватить! І як з цієї ситуації виходить?
Можно поехать и обменять матроску на новую, я себе сделал копию матроски, когда закончатся строки буду запись делать в копию (оригинал будет с собой), не знаю на сколько это правильно ну надеюсь это не нарушение.
 

rfyjt13

Слідопит
Я живу офіційно в Чернігівській області, плачу тут внески, стою,тут на обліку в дозвільній. А от приписаний в Києві, і за цією нікому не потрібною " матроскою" за 20 грн. їзджу в Київ ( маршрутка 120+120 плюс метро) , то що мені ще їздить мінять? А на якому основанії їх міняють?
 

иж 18

Слідопит
Я живу офіційно в Чернігівській області, плачу тут внески, стою,тут на обліку в дозвільній. А от приписаний в Києві, і за цією нікому не потрібною " матроскою" за 20 грн. їзджу в Київ ( маршрутка 120+120 плюс метро) , то що мені ще їздить мінять? А на якому основанії їх міняють?
Позвоните в свой лесхоз и узнайте, там всё вам скажут.
 

МАХНОВЕЦ.

Мисливець
Не чё менять не нада.
Просто доклеиваете В низу листочек с обычной тетради.
Каждый год так делаю.
Так мне В лисхозе и обьяснили.
 

ura83

Слідопит
Не чё менять не нада.
Просто доклеиваете В низу листочек с обычной тетради.
Каждый год так делаю.
Так мне В лисхозе и обьяснили.

М'яко кажучи в шоці:D:D:D - "Просто доклеиваете В низу листочек с обычной тетради." - і малюєте собі на ньому коники:), а скільки таких листочків можна клеїти ???:D
 

МАХНОВЕЦ.

Мисливець