Посоветуйте хороший атохолодильник

Есть желание купить автохолодильник. Задача сохранить продукты неиспорченными и напитки прохладными на охоте. Прошу совета какой лучше и где купить ...Бюджет до 2000 грн.
 

1gena73

ветеран форуму
надійна команда
Типа офф-топа: в автохолодильниках не разбираюсь, но доводилось бывать на природе с людьми, у которых автохолодильники работали как от бортовой сети машины, так и автономно на баллончике с газом или от простого баллона. ВеСЧь! Я бы искал именно такого плана.
 

Maximus1983

Мисливець
Доберусь до свого викладу фото.
Працює як від прикурювача так і від 220v, має два режими -холодить або гріє. Додатково до нього треба два або три(в залежності від величини) акумулятори холоду.
В мене він з 2013-го року, проблем ніяких. На той час ціна була майже 100$, на сьогодні це трохи більше Вашого бюджету але він вартий своєї ціни.
 

Maximus1983

Мисливець
Справжній повноцінний авто холодильник (з компресором на фріоні) в усі часи коштував близько 1000$! Я думаю далеко не кожен його купить.
А такий "дуйчик" як у мене, дешева йому заміна.
Свій я перший раз випробував в 2013 році коли поїхав по великому кругу на відпочинок-Азовське море;Крим;Одеса.
Їздив я "дикуном" з палаткою, холодильник був забитий вітаміном ЦЕ-сальЦЕ,м'ясЦЕ,яйЦЕ. І нічого не пропало. Одна тільки вимога є до дуйчика на довготривалу поїздку, це раз на дві три доби заморожувати акумулятори холоду.
А якщо на полювання то вистачить з головою.
 

Vadim1721vadim

Снайпер
Только покупая обратите внимание,что автохолод льниками часто называют охладители на элементах Пельте.
и надо обратить внимание на температуру охлаждения если написано -15 это Не означает что холодильник будет замораживать,это температура означает что холодильник охлаждает на - 15 от окружающей среды(если в помещении +35 как сегодня то в холодильнике будет +20)когда работал на доставке таких холодильников было куча возвратов.у меня СССРовский( Полюс М) доволен.
 

tyrist 1945

Тигр