Питання підняті в цій темі дуже актуальні, страсті-мордасті палають по всій темі. Декілька дозволю собі зауважень, узагальнень, власних думок. По-перше, всі ми мисливці і нас обєднує споконвічне заняття - полювання. Але полювання це не просто задоволення наших бажань, а з точки зору закону, на який багато хто спирається, особливий, чітко врегульований порядок його здійснення, який ми маємо підтримувати всі разом, для цього існують відповідні організації мисливців (УТМР тощо), первинні організації та колективи, які під час створення, організації, вступу до них членів брали на себе відповідні зобов"язання по дотримання свого Статуту з охорони природи, правил полювання і т.д.З метою контролю за цією діяльністю створені різні структури (гарні - погані, то вже інша справа в тому числі і єгерська служба, порозуміння з якою мають бути не тільки запорукою вдалих полювань, без скандалів, непорозумінь тощо, а і сприянню у боротьбі з браконьєрством, а безпекою під час полювання, сприянню відновленню дичини, боротьбі з хижаками...По-друге, треба розуміти, що дозвільна система щодо поводження з вогнепальною зброєю, боєприпасами і т.д. це її тлумачення у вузькому розумінні. Доречі вона має назву"дозвільна" тому що ми попадаємо під її дію за власним бажанням, надавши медичну довідку, первірки наявності сейфа та інших обставин тільки після чого отримуємо дозвіл терміном на три роки, в разі певних порушень цього права на володіння вогнепальною зброєю особи можуть бути позбавлені цього права, але в цьому випадку вогнепальна зброя має бути особою продана, а за певних обставин зброя може бути взагалі конфіскован. Доречі, дотримання правил полювання це тех дія певних відносин у дозвільній діяльності відповідних державних органів, так само як і сфера безпеки дорожнього руху... По-третє. По законодавству. Багато говорилося про закони, здебільшого з точки зору охорони наших прав, але не завжди з правильним тлумаченням існуючих норм. А права осіб, які перевіряють. Єгерь фактично став безправною людиною. Його права мають з урахуванням сьогоднішніх реалій більш чітко виписані, повернуто право складання протокола про адміністративне правопорушення та інших повязаних з цим адміністративно-поцесуальних дій. Хто проти цивілізованих відносин.?! Кодекс України про адміністративні правопорушення не те що старий, він 1984 року, несе в собі правову ідеологію неіснуючої держави соціалістичного минулого, за яким держава превуалювала на людиною і держава мала перевагу над своїми громадянами у адміністративно-правових відносинах, мала значно більше прав.Людина розглядалася гвинтиком цієї системи. Треба змінювати не тільки КУпАП, а в першу чергу змінюватися самим. А то дискусія створила враження, що проблеми взаємовідносин мисливців та єгерів, лісників, екологів і т.д. зводяться лише до негативного виконання ними свої службових обовязків.