СКС или Мосина

Volk

Мисливець
Мужыки подскажыте, хочю нарезное оружые, на чисто охотничие дренды нарезняков нету денег, так стал вопрос между СКС и Мосина, так подскажыте что лучше 7,62\39 или 7,62\54 что лучше, плюсы минусы, разница цены патронов, охота лось.кабан.коза, мой стаж охоти 30 лет. с ув.
 
Останнє редагування модератором:

bill

Мисливець
Мужыки подскажыте, хочю нарезное оружые, на чисто охотничие дренды нарезняков нету денег, так стал вопрос между СКС и Мосина, так подскажыте что лучше 7,62\39 или 7,62\54 что лучше, плюсы минусы, разница цены патронов, охота лось.кабан.коза, мой стаж охоти 30 лет. с ув.[/QUOT
За тридцять років стажу могли б визначитись;)
Я за Мосіна, більшість моїх товаришів мисливців вважають набій 7.62 на 54 потужнішим за тридцять дев"ятий, а відповідно "підранків "менше.
"Болтовик" точніший за напівавтомат - це всі знають.
Такі от........ висновки.
 
Останнє редагування модератором:

kolesnyk_2007

ветеран форуму
надійна команда
Мосінка однозначно краще для заявленого полювання!!! Хоча особисто мені скс більш подобається чисто як зброя
 

Volk

Мисливець
Дякую за відповідь перша людина яка нешукає якось мене укусить з пов.
 

saeco

Мисливець
Мужыки подскажыте, хочю нарезное оружые, на чисто охотничие дренды нарезняков нету денег, так стал вопрос между СКС и Мосина, так подскажыте что лучше 7,62\39 или 7,62\54 что лучше, плюсы минусы, разница цены патронов, охота лось.кабан.коза, мой стаж охоти 30 лет. с ув.
Ваше запитання з розряду: Чим краще користуватися ложкою чи вилкою?
СКС якщо і порівнювати, то вже з СВД і СВТ.
Мосінку - хіба що з Маузер К98
Визначіться, що вам треба "Болтовик" чи п/а.
 

Volk

Мисливець
Всім дякую тема закрита, я хотів посовітуватися а мене тут вилка-ложка-обозвали як тільки хотіли, модератор почистів дякую, беру Мосина з пов.
 

Volk

Мисливець
Тут усі як сім"я, критикують по хорошому;)