У нас вельми загадкові хортятники...

Статус
Закрита.

Вікторія

Новачок
Доброго дня. Я новачок, але так розумію, що правила однакові для всіх мисливців. Ті, що існують для тих, хто використовує зброю, мають бути такими ж самими, що і для тих, хто полює із ловчими собаками. Але спілкуватись із нашими власниками хортів іноді буває просто неможливо. Вони якісь загадкові. У них там все якесь секретне. Навіть таке просте запитання, як "де ви полювали на зайця, бо у себе в районі не можу знайти" викликає неадекватну реакцію. Відповідь була така, що "якщо мене туди привезуть, то я навіть із GPS не зможу дізнатись, що то за місцевість". Ці дамочки, треба розуміти, полювали на іншій планеті? До того ж, про фотографії з полювання вони казали, що зробили їх у листопаді-грудні, а на фото чітко видно, як вже із ґрунту в полі лізе молода "зеленка", такими акуратними рядочками. Дами полювали де завгодно і коли завгодно, не дотримуючись термінів і місць? Якщо тут присутні люди, які мають з цього питання досвіт, нехай мені порадять, що я маю робити, щоб не летіти на "іншу планету" до цих "зелених чоловічків" і мати нормальне полювання у себе в районі. Мене цікавить Запорізький район. Або райони області, до яких можна дістатись електричкою. Собака у мене страждає на морську хворобу і не може їздити у автотранспорті. Дякую.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
в Одеській області є Ваші однодумці, шукайте їх контакти.
 

север

ветеран форуму
надійна команда
А какие правила вообще охоты с борзыми? Владельцы собак тоже покупают отстрелочные карточки на пушного зверя? Или "отловочные? Хотя я таких лично не встречал...
 

Вікторія

Новачок
Дякую. Я знаю цих людей. Але то ж Одеса! Моя грейка з Херсонської області. Першу свою я з Харкова привозила. Але вона загинула. Тож, я можу їздити куди завгідно. Знаю, що в селах Херсонської області гарне полювання і там мені люди багато що корисного рекомендували, але туди далеко їхати. Хочеться щось поруч, щоб кожні вихідні можна було виходити.