Ви були неправі і з Бабелем і з земельним кодексом і з багатьма іншими речами.
УТМР користується тим що надає йому Державний комітет лісового і мисливського господарства, а не навпаки. І тому нормативні акти комітету мають більшу юридичну силу.. Як казав той же Бабель " єто дваждь1 два!"]
До речі, той наказ також зареєстровано в мінюсті.
І ще, прошу відповісти, визнаються УТМРівські документи на міжнародних заходах і при виїзді за кордон? Чи тільки ФМСУ і КСУ?
Так отож!
І не треба тут про відстрілки. Напишіть конкретно про кінологічну роботу.
Мало що зрозумів із вашої тиради мало що зрозумів (окрім Бабеля). Наприклад, що я не так сказав про Земельний кодекс України (про інші речі питати не буду)?
Стосовно Порядку видачі паспортів на собак мисливських порід, то як це робилося, я пам'ятаю! Нормативний документ Держкомлісу взагалі зроблено із порушенням норм законотворення (маю на увазі фразу про ФМСУ). Але навіть із цією фразою там зрозуміло, що мова йде не лише про ФМСУ чи КСУ.
Далі:
"1.1. Цей Порядок, розроблений відповідно до Закону України "Про мисливське господарство та полювання", а ст. 11 БЗ визначає:
"
Стаття 11. Громадські організації мисливців
З метою задоволення своїх законних інтересів у здійсненні полювання, сприяння веденню мисливського господарства, розвитку
мисливського
собаківництва громадяни можуть добровільно об'єднуватись у громадські організації мисливців".
І є лист Мін'юсту, який чітко роз'яснює, що всі вказані вимоги та права відносяться не тільки до КСУ та ФМСУ, але й до інших громадських організацій, які за своїм статутом переймаються полюванням та мисливським собаківництвом!
Що стосується ЗКУ, то мій пост буквально вчора намагався роз'яснити одному власнику земельної ділянки його нерозуміння вимог ЗКУ, на жаль, моя тирада не зберігласа. Повторюватися дуже не хочется (не маю бажання та часу), але, бачу, що таки треба повторити.
В ЗКУ є статті 110 і 111, у яких визначено таке:
"Глава 18
Обмеження прав на землю
Стаття 110.
Поняття обмеження у використанні земельних ділянок, обтяження прав на земельну ділянку
1.
На використання власником земельної ділянки або її частини може бути встановлено обмеження.
Право власності на земельну ділянку може бути обтяжено правами інших осіб.
2. Перехід права власності на земельну ділянку не припиняє встановлених обмежень, обтяжень.
3. Поділ чи об'єднання земельних ділянок не припиняє дії обмежень, обтяжень, встановлених на земельні ділянки, крім випадків, коли обмеження (обтяження) поширювалося лише на частину земельної ділянки, яка в результаті поділу земельної ділянки не увійшла до сформованої нової земельної ділянки.
Стаття 111.
Обтяження прав на земельну ділянку, обмеження у використанні земель
1.
Обтяження прав на земельну ділянку встановлюється законом або актом уповноваженого на це органу державної влади, посадової особи, або договором шляхом встановлення заборони на користування та/або розпорядження, у тому числі шляхом її відчуження.
2.
Законом, прийнятими відповідно до нього нормативно-правовими актами, договором, рішенням суду можуть бути встановлені такі обмеження у використанні земель:
а) умова розпочати і завершити забудову або освоєння земельної ділянки протягом встановлених строків;
б) заборона на провадження окремих видів діяльності;
в) заборона на зміну цільового призначення земельної ділянки, ландшафту;
г) умова здійснити будівництво, ремонт або утримання дороги, ділянки дороги;
ґ) умова додержання природоохоронних вимог або виконання визначених робіт;
д) умови надавати право полювання, вилову риби, збирання дикорослих рослин на своїй земельній ділянці в установлений час і в установленому порядку.
3.
Обтяження прав на земельні ділянки (крім обтяжень, безпосередньо встановлених законом) підлягають державній реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно у порядку, встановленому законом.
4.
Обмеження у використанні земель (крім обмежень, безпосередньо встановлених законом та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами) підлягають державній реєстрації в Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому законом, і є чинними з моменту державної реєстрації.
Обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, є чинними з моменту набрання чинності нормативно-правовими актами, якими вони були встановлені.
5. Відомості про обмеження у використанні земель зазначаються у схемах землеустрою і техніко-економічних обґрунтуваннях використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектах землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів, проектах землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Відомості про такі обмеження вносяться до Державного земельного кадастру".
Так що землевласник як безумовне повинен приймати те, що пов'язане із мисливським господарством та полюванням, що відбувається на його земельній ділянці, якщо воно відповідає нормам БЗ.
І якщо ви це хочете, або не можете зрозуміти, то щось вам тут втлумачувати, вважаю, безглуздо, лише час свій витрачати!
Але ж хоча б іншим голову не забивали своїм нерозумінням!