место

Статус
Закрита.

TIKI

Новачок
Здравству йте уважаемые охотники.
Я начинающий охотник, по этому местность киевскую плохо знаю, где можно пострелять.
Мы с товарищем часто ездим на выходные, но утки я ещё не встречал, все чаще голубь. Были и в Ирпене и в Зазимьме по заболоченным местностям но ничего. И дело не в том, что стреляю слабо, а в том, что попросту даже не летает. Я понимаю, что свои места никто не будет рассказывать, но все же, если кто может подсказать хоть направление, где есть чего подстрелить скажите. Заранее благодарен.
 

lemesh_misha

Мисливець
Шановний A_Golik...Пострілять можна в тирі,або полігоні...Більш правильна формуліровка питання буде "Де більш багаті угіддя на дичину"...Спишемо це на те,що Ви починающий мисливець.
 

TIKI

Новачок
вельми дякую за корегування, проте все ж таки. де є можливість вполювати дичину?
 

drat

Мисливець
Хлопці не вчіть один другого граматики бо так і сезон закінчиться,а чоловік качки не побачить.З іншої сторони на форумі ви інформації де море качви не отримаєте,бо ніхто не здає своє болото,з повагою!
 

СССС

Мисливець
шановний A_Golik, якщо в мене була б така проблема, я би зробив наступним чином, деколи я так і робив, та і зараз так роблю коли їду в незнайоме місце, тобто у вас мають бути якісь нехай не друзі, а просто мисливці які люблять ляпати язиком, від них ви з легкістю дізнаєтеся, що є таке місце, по карті ви його знайдете, далі їдете туди в не мисливський день, було б не погано якщо ви з собою мали би бінокль, далі біля того місця де ви приїхали і хочете щось взнати як правило завжди є люди, пастухи, сторожа водоймищ, місцеві рибалки, з ними за душевною бесідою ви можете дізнатися в якому місці більше йде стрілянина, як туди добратися тощо, за допомогою бінокля ви визначете шляхи перельоту і де качка більше тусує, шлях підходу вартує протопати своїми ніжками заздалегідь щоб коли ви приїдете по темному знали де йти як і в чому йти.
шановний ні пуху ні пера Вам,
і проявляйте час від часу креатив