Діма,не прибідняйся!!Я не спец,
Все нормально,але порядок дещо трошки інший,а власне спочатку фабрика Патерлонго в Інсбруку,потім клеймлення в Бельгії ну і по англійському Закону переклеймлення в Англії!!Вся ця процедура проводилась в 1870-1890 роках в зв'язку з зміною власника!!Я не спец, но белым оно было бельгом, затем уехало в Англию затем по интересному стечению обстоятельств оказалось в Австрии,
Йохан Петерлонго - участник клуба золотой век немецкого оружия, собрал его в итоге...
Бельгійський Закон не регламентував переклеймування після зміни власника,а англійський так.Скоріше всього,що Патерлонго використав в цій рушниці основні патентні вузли фірми Westley Richards.В ті часи це був обов'язковий атрибут для клеймування.Може початково замовник був з Британії
Не факт. Може і не бути. Сталь купляли багато країн і то на ура.і німецькі клейма
Мабуть ні бо не всі бельгійські клейма, як до готової рушниціБельгії вже готову,проклеймлену рушницю,
А всі,в даному випадку, і не потрібно було!!Головне цехове,попереднього випробування димняком,профхаус і клеймо контролера.Все.Цього для оговореного транзиту досить.В кожному разі кількість бельгійських клейм лишається незмінною будь то початок дороги рушниці,будь то кінець!!Мабуть ні бо не всі бельгійські клейма, як до готової рушниці
Це в оригіналі!В випадку,який ми розглядаємо,досить клейм які є в наявності,бо транзит був оговорений наперед і кінцеві випробування в комплексі передбачались в країні замовнику,а вони там були обов'язкові для подальшої експлуатації рушниці в цій країні!!В кінцевому вигляді бельгійські рушниці повинні мати як попередні так і кінцеві діаметри каналів стволів,
а також вказана вага блоку. цього я не побачив.
І ще, не видно жодного австрійського клейма
А його там і не повинно бути,враховуючи описане мною вище!!Транзит всьому вина.Своєрідний "перекид".І ще, не видно жодного австрійського клейма