Права і обовязки держекоінспекторів.

Статус
Закрита.

CHIBIC

Новачок
Доброго часу шановні мисливці. Цікавить конккретний перелік документів які має право перевіряти екоінспектор якщо він на рейді звичайно.Чи можуть інспектори перевіряти дозвола на зброю обмежувач магазину п.а. за відсутності представників поліції.Буду вдячний за відповіді.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0517-98#Text


9. Інспектор має право:

1) обстежувати у встановленому порядку підприємства, установи
та організації, незалежно від форм власності і видів господарської
діяльності, військові і оборонні об'єкти, а також об'єкти органів
внутрішніх справ і органів СБУ в будь-який час з метою перевірки
додержання вимог екологічної та радіаційної безпеки, виконання
заходів щодо охорони навколишнього природного середовища,
раціонального використання природних ресурсів та радіаційної
безпеки;

2) пред'являти підприємствам, установам та організаціям,
незалежно від форм власності та видів господарської діяльності, та
громадянам вимоги щодо здійснення відповідних заходів з
раціонального використання та охорони природних ресурсів і
радіаційної безпеки, організації лабораторного контролю за
викидами (скидами) забруднюючих речовин у навколишнє природне
середовище, давати обов'язкові для виконання приписи з питань, що
віднесені до його компетенції;

3) зупиняти та оглядати у встановленому законом порядку
будь-які судна, кораблі та інші плавучі об'єкти, що перебувають у
внутрішніх морських водах, територіальному морі та виключній
(морській) економічній зоні України, незалежно від їх власника та
видів діяльності, для з'ясування причин та обставин скидання або
втрат речовин, шкідливих для здоров'я людей або для живих ресурсів
водних об'єктів, здійснювати перевірки правильності реєстрації у
суднових документах операцій з цими речовинами, а також перевірки
документів, що засвідчують право на рибний промисел, добування
водних тварин і рослин та проведення інших видів робіт;

4) складати акти перевірок і протоколи про порушення
законодавства в галузі охорони навколишнього природного
середовища, раціонального використання природних ресурсів та
радіаційної безпеки. У разі неможливості встановлення особи
порушника на місці інспектор може доставляти порушника до місцевих
органів внутрішніх справ;

5) зупиняти транспортні, в тому числі плавучі, засоби та
проводити огляд речей, транспортних, у тому числі плавучих
засобів, знарядь добування тварин, рослин, риби та інших водних
тварин і рослин на місцях їх добування, зберігання, перероблення і
реалізації;


6) тимчасово зупиняти дію виданих дозволів на спеціальне
використання природних ресурсів, захоронення (складування)
промислових, побутових та інших відходів, операції з небезпечними
хімічними речовинами, викиди (скиди) забруднюючих речовин у
навколишнє природне середовище, буріння свердловин на воду, інші
корисні копалини у разі недотримання умов цих дозволів або
порушення законодавства про охорону навколишнього природного
середовища, норм, правил і вимог екологічної та радіаційної
безпеки, а також добування об'єктів рослинного і тваринного світу,
з внесенням обов'язкових для виконання подань про приведення їх у
відповідність із актами законодавства;

7) вносити пропозиції до відповідного органу Державної
екологічної інспекції щодо:

обмеження, тимчасової заборони (зупинки) в установленому
законодавством порядку будівництва, реконструкції, розширення
об'єктів промисловості, транспорту, зв'язку, оборони та іншого
призначення, проведення робіт з експлуатації природних ресурсів,
пошукових та інших робіт, що здійснюються з порушенням
законодавства про охорону навколишнього природного середовища та
раціональне використання природних ресурсів;

припинення фінансування будівництва у випадках відсутності
висновків екологічної експертизи;

обмеження чи зупинки роботи промислових та інших об'єктів,
якщо їх діяльність здійснюється з порушенням норм і правил охорони
навколишнього природного середовища та радіаційної безпеки;

вилучення в осіб, що порушили законодавство про охорону
навколишнього природного середовища та раціональне використання
природних ресурсів, знарядь добування тварин, рослин, риби та
інших водних тварин і рослин, плавучих і транспортних засобів,
обладнання та предметів, що були знаряддям незаконно добутої
продукції, саму незаконно добуту продукцію в порядку, визначеному
законодавством;

обмеження чи зупинення виробництва і реалізації продукції,
використання якої може завдати істотної шкоди навколишньому
природному середовищу або не відповідає вимогам екологічної та
радіаційної безпеки;

зупинки або заборони проведення робіт на територіях
заповідників, національних природних парків, інших територіях і
об'єктах природно-заповідного фонду, в курортних зонах, не
передбачених режимом охорони і збереження цих об'єктів;

подання у встановленому порядку матеріалів про порушення
законодавства про охорону навколишнього природного середовища,
раціональне використання природних ресурсів та радіаційну безпеку
до відповідних органів для вирішення питання щодо притягнення
винних осіб до дисциплінарної, матеріальної, адміністративної або
кримінальної відповідальності;

подання претензій та позовів про відшкодування збитків,
заподіяних внаслідок порушення законодавства про охорону
навколишнього природного середовища, раціональне використання
природних ресурсів та радіаційну безпеку;

позбавлення премії посадових осіб та спеціалістів
підприємств, установ та організацій, винних у порушенні вимог щодо
охорони навколишнього природного середовища та раціонального
використання природних ресурсів, забезпечення екологічної та
радіаційної безпеки.

10. Відповідний орган Державної екологічної інспекції
зобов'язаний прийняти рішення щодо пропозицій, зазначених у
підпункті 7) пункту 9 Положення та повідомити про це інспектора в
місячний термін.

11. Інспектор, який не має статусу державного службовця, може
стимулюватися відповідним органом Державної екологічної інспекції
в установленому постановою Кабінетом Міністрів України від
28 червня 1997 р. N 701 ( 701-97-п ) "Про затвердження Порядку
стимулювання працівників та розвитку і зміцнення
матеріально-технічної бази спеціально уповноважених державних
органів, стимулювання громадських інспекторів у галузі охорони
природи та раціонального використання природних ресурсів" порядку,
якщо він виявив порушення законодавства про охорону навколишнього
природного середовища та раціональне використання природних
ресурсів і вжив необхідних заходів для притягнення порушників до
відповідальності.

12. Інспектор узгоджує плани перевірок з відповідним органом
Державної екологічної інспекції та інформує його про результати
перевірок. Позапланові перевірки не допускаються, крім випадків
реагування на сигнали про порушення природоохоронного
законодавства або здійснення заходів щодо запобігання аварійному
забрудненню навколишнього природного середовища.

13. Інспектору видається посвідчення встановленого
Мінекобезпеки зразка за підписом Головного державного інспектора
України з охорони навколишнього природного середовища чи його
першого заступника - начальника Головної державної екологічної
інспекції. Бланки цих посвідчень є документом суворої звітності, і
їх обмін та видача здійснюється Головною державною екологічною
інспекцією Мінекобезпеки.

14. Інспектор звітує відповідному органу Державної
екологічної інспекції двічі на рік: у липні поточного року та у
січні наступного.

15. Інспектор, який належним чином не виконує свої функції
або зловживає наданими йому правами, позбавляється наданих цим
Положенням прав Головним державним інспектором з охорони
навколишнього природного середовища за поданням відповідного
органу Державної екологічної інспекції з вилученням посвідчення.
 

T valeri N

Мисливець
Про мисливське господарство та полювання
Документ 1478-III, чинний, поточна редакція — Редакція від 10.03.2017, підстава - 1832-VII

Стаття 39. Права працівників, уповноважених здійснювати контроль у галузі мисливського господарства та полювання.
 
Статус
Закрита.
Зверху