Тоз 63 71р.в Допоможіть оцінити

Kostantin__1995

Новачок
Збираюсь придбати цю рушницю, але власник не орієнтується в ціні. Власник не мисливець, залишилось від батька.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
я б сказав 100-200 баксів, при огляді. якщо є хоча б мікрошат - то вже не більше 100.
 

Kostantin__1995

Новачок
Без гільз шат є. А з гільзами взагалі туго закривається. Я новачок, не розумію чому так. Підскажіть чому
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
гільзи старі? від цієї рушниці? візьміть нові гільзи чи набої заводського спорядження і закрийте.. якщо гільзи старі - можуть бути подуті денця. шат стволів пробується з відстібнутим ців'ям
 

Виталя

Снайпер
Шат стволов это не приговор, просто человек наслушался бредней и стрелял повышенным зарядом. Шат убрать элементарно и ружье будет стрелять ещё очень много лет,верой и правдой.
 

Серж Іванович

Мисливець
Самий рядовий тоз ценность мінімальна. Якби хочаби улутшений був то да а так чим дешевше сторгуєтесь тим для вас лучьше.
 

Kostantin__1995

Новачок
гільзи старі? від цієї рушниці? візьміть нові гільзи чи набої заводського спорядження і закрийте.. якщо гільзи старі - можуть бути подуті денця. шат стволів пробується з відстібнутим ців'ям
Набої нові. Я розумію що гільзу після пострілу може піддутиє
 

Kostantin__1995

Новачок
Розмовляв з власником, зійшлися на 4000 грн. За 3000 не захотів продати. Власник розповів що рушниця після розпаду ссср була без реєстрації. Лежала в батька в шафі. Після смерті знайшли і поставили на облік в 2015 році. Тепер він вирішив продати бо не ходить на полювання і лежить без діла
 

север

ветеран форуму
надійна команда