тоз б,бм,63.

Роман ЗСЛ

Снайпер
Доброго дня усiм. Я начинающий мисливець, i менi треба мисливська рушниуя. Вибiр упав на тоз б,бм,63. иж 58, i все в 16 калiбрi,багато четав про них вiдгукiв,дивився вiлео,стрiляв,але так i не знаю на що дивитися на них при покупуi. Я не вiрю що треба дивитися на прикладнiсть,на стволи,i на шат,полюбому ще щось мае бути. Може менi ще хтось щось порадить.
 

Роман ЗСЛ

Снайпер
Дiйсно,вигляд рушницi це також факт,але може треба дивитися на щось конкретно?
 

трудяга2

Мисливець
Дякую за вiдповiдi)))))))
Тут не має чого ображатись - скільки людей - стільки-ж і варіантів вибору.По-перше і саме головне потрібно взяти рушницю в рукиі вскинути - якщо лягла це вже хорошо.хоча це не біда - можна зробити нове ложе або підігнати старе під вас. по друге оглянути стан заліза- стан вороніння .стволи всередині. колодка -прогари. і шат.- половина вищесказаного лікується без проблем. вставте в стволи некапсульовані гільзи і подивіться в стволи- щоб тіньові кільця були рівномірними і не розтягненими в різні боки . візміть стволи за антабку і стукніть легенько по стволам чим небудь металевим і послухайте звук - якщо є деренчання - може бути непропай стволів. подивіться на дульний зріз стволів -товщина стінок має бути по кругу однакова -а на зміщана вправо чи вліво. по стану колодки - взведіть курки поставте металеву (латунну)гільзу на бойок і натисніть на гачок-повинна підскочити не менше як на 60 см. і саме головне відстріляйте декілька патронів.Це практично ті критерії -по яких я вибирав собі і товаришам рушниці.Хоча в мене був знайомий дідок - брав стволи в одну руку - а другою вдаряв по стволі заганяючивоздух і по звуку вибирав .інший по звуку металу- я вже говорив - скільки людей стільки і варіантів.
 

Роман ЗСЛ

Снайпер