В Україні змінили правила реєстрації надувних човнів і байдарок

Тема у розділі 'Різне про риболовлю', створена користувачем Mechanik, 3 січ 2018.

reloader
  1. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    Рибальські судна в Україні будуть реєструвати за новим порядком.
    Так, в постанові Кабінету Міністрів №1061 від 27 грудня зазначено, що Держрибагенство буде реєструвати рибальські судна, які раніше не підлягали нагляду класифікаційним товариством.
    До цього така реєстрація проводилась в територіальному органі Держрибагентства.
    Тепер же вступлять в силу і нові правила державної реєстрації державної реєстрації маломірних суден, в тому числі і тих, які використовують в некомерційних цілях.
    Також обов'язково потрібно буде реєструвати човни з мотором будь-якої потужності, гребні човни (надувні, дерев'яні, пластикові, металеві) і байдарки.

    pvc-dinghy-for-carp-fishing.jpg
     
  2. Яковлев В.А.

    Яковлев В.А. Moderator Команда форуму

    Шановний Колего, будь ласка, - джерело! Чи Ви маєте на увазі що існує лише проект?
     
  3. Mechanik

    Mechanik Слідопит

  4. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    Простому пересічному мисливцеві чи рибалці, який ледь нашкріб собі на човна із ПВХ тепер треба ще пару тисяч гривнів шукати, щоб зареєструвати свій водний транспорт, та отримати "законне" право користуватись своїм власним майном.
    І що, людина яка бичків ловить під берегом на своєму старому клеяному човнові "НИРОК" поїде в область, реєструвати?
    Мабуть скоро і тазики для білизни, нам треба буде реєструвати. А чому б - ні? Теж - плавзасіб.
     
    bazalt та игорь77 подобається це.
  5. Пью

    Пью Мисливець

    Расскажу свою быль:
    Владею лодкой 3.6м + мотор 15 сил, рыбачу на Днепре регулярно... Так вот, штраф за "без регистрации" аж 27грн! Регистрация + права управления маломерным судном = 5:6тыс.грн... Т.е. на эту сумму я заплачу 200штрафов. А теперь вопрос: за сколько лет я насобираю 200 штафов?... И не надо мне рассказывать об конфискации и прочем: в лодке я трезвый, документы на право собственности - с собой...
     
    Mechanik подобається це.
  6. M.zp.ua

    M.zp.ua Мисливець

    Не паникуйте, внимательно прочитайте данную постанову
    https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-...-reyestru-ukrayini-i-sudnovoyi-knigi-ukrayini в ней указано, что меняется только п.5 абз. 4. Остальное остаётся без изменений.
    http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1069-97-п
    В частности р.1 п.2. абз.4
    "веслові судна, що використовуються без двигуна, довжиною до
    2,5 метра. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
    N 933 ( 933-2008-п ) від 22.10.2008 }" ни кто не отменял.
     
    Яковлев В.А. та Mechanik подобається це.
  7. M.zp.ua

    M.zp.ua Мисливець

    У самого колибри 330 и мотор мерк 15 в том году, плюнул на все и в августе подал документы на регистрацию, (кстати ещё не получил) по причине постоянных остановок с составлением протоколов нашими инспекторами (в этом году получили 2 катера, нужно отрабатывать)
     
    Останнє редагування: 3 січ 2018
    Mechanik подобається це.
  8. M.zp.ua

    M.zp.ua Мисливець

    Размеры штрафов указаны в Кодексі України про адмін правопорушення и в данном случае соответствуют 85 грн. ст. 116 данного кодекса.
     
  9. Пью

    Пью Мисливець

    Последний раз платил в марте 2017г. Нет ничего постоянного в этом мире! Тем не менее, настроен платить штрафы.
     
  10. M.zp.ua

    M.zp.ua Мисливець

    И я бы платил, но когда за сутки 85+85 (рыбалка в ночь), то я задумался о регистрации. Инспекция в том году лютовала, до этого 5 лет без регистрации ни одного протокола, в том году их 7 и это только за пару месяцев, а по осени меня с воды не вытянишь, то судак, то щука, вот и думай после этого.
     
  11. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    Так тут собачка і зарита. Що, переважна більшість човнів у мисливців та рибаків, або ж просто для відпочинку і складає від 2,5м. та більше.
    А людина, якщо і виїхала на природу відпочити на вихідні дні (субота,неділя) то на 2 протоколи може розраховувати.
    І це ще по-любовно, а то й можуть човника ще на мотузку прив`язати люди з "ксивами" і потягнути за собою.
    Чому? А тому що такий же човен знаходиться в розшуку. А документів на плавзасіб, у людей як правило немає.
    Покупка через інтернет оголошення. І - кінці у воду, та запий водою. Доказуй потім...
    Про підвісні двигуни я промовчу...половина двигунів на човнах були ввезені із за кордону, та документів як завжди - не має.
     
    Останнє редагування: 3 січ 2018
    игорь77 та M.zp.ua подобається це.
  12. Яковлев В.А.

    Яковлев В.А. Moderator Команда форуму

    Действительно, такое впечатление, что СМИ нас в очередной раз дурят (как и с "краснокнижными" лебедями в известной теме).
    Читал сегодня днем постанову КМУ от 27.12.2018 № 1061 (ее еще на сайте ВРУ нет, но на сайте КМУ уже можно было прочитать), там точно лишь некоторое изменение пунктика.
    Кстати, резиновые лодки с размером более 250 см или любого размера с мотором регистрируются уже давным-давно! Моей ПВХ-270 с 2,5 л.с китайским мотором уже лет шесть регистрации. Правда, по причине, что ими не пользовался (брал на прокат другие лодки), свою не перерегистрировал уже три года.
    А штраф согласно части первой ст. 116 КУоАП - от 17 до 85 гривень:
    "Стаття 116. Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних суднах

    Керування судноводіями річковими або маломірними суднами, не зареєстрованими у встановленому порядку, або такими, що не пройшли технічного огляду, або не несуть бортових номерів і позначень, або мають несправності, з якими заборонено їх експлуатацію, або переобладнаними без відповідного дозволу, або з порушенням правил завантаження, норм пасажиромісткості, обмежень по району та умовах плавання -

    тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
    Или - предупреждение.
    http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/page6
     
    игорь77 подобається це.
  13. сергей1975

    сергей1975 Мисливець

    Если лодку береш на УТМРовской базе, то протокол на УТМР?
     
  14. Яковлев В.А.

    Яковлев В.А. Moderator Команда форуму

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВА
    від 27 грудня 2017 р. № 1061
    Київ​

    Про внесення зміни до пункту 5 Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України​

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    Внести зміну до пункту 5 Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 1997 р. № 1069 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 40, с. 24; 2006 р., № 10, ст. 621; 2011 р., № 93, ст. 3374), виклавши абзац четвертий в такій редакції:

    “риболовних суден, що не підлягають нагляду класифікаційним товариством, — Держрибагентство.”.

    Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН

    Інд. 75


    Берем старую редакцию (с прежними изменения):
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 26 вересня 1997 р. N 1069​

    ПОРЯДОК
    ведення Державного суднового реєстру України
    і Суднової книги України
    5. Державну реєстрацію суден в Україні здійснюють:

    риболовних суден, що не підлягають нагляду класифікаційним товариством, - територіальний орган Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства".


    И что получается после изменений:

    5. Державну реєстрацію суден в Україні здійснюють:

    риболовних суден, що не підлягають нагляду класифікаційним товариством, - Держрибагентство".

    И при чем тут мы со своими ПВХ?



     
  15. M.zp.ua

    M.zp.ua Мисливець

    Было бы 17 грн. я бы без сдачи давал, или месячный проездной купил:D:D:D, но к сожалению, на 17 грн. давно не штрафуют. Берут обычно по максимуму.:(
     
    Останнє редагування: 3 січ 2018
    Mechanik подобається це.
  16. Яковлев В.А.

    Яковлев В.А. Moderator Команда форуму

    Если лодку берешь там, где Вы сказали, то за что протокол? Лодки там зарегистрированы и ТО проходят ежегодно!
    Но если взять, например, весельного "Язя", но поставить на него лодочный мотор, то получается совершенно другой вид транспортного средства, который в подобном случае не зарегистрированный. Вас просто не должны выпускать с лодочной базы, если выпустят - ответственность на руководстве базы (или дежурном выпускющем). Но если Вы возьмете лодку как положено - без мотора, но его где-нибудь поставите самостоятельно, то тут уже будут Вас привлекать.

    Хотя варианты - возможны...
     
    сергей1975 подобається це.
  17. Яковлев В.А.

    Яковлев В.А. Moderator Команда форуму

    Уважаемый знаток юридических вопросов и ответов! Мы же говорим не о том, какой штраф на Вас наложат, а о том какой предусмотрен по Закону (КУоАП)!
    Ну, и потом: если возможно наказание в виде предупреждения, то чем 17 грн хуже для инспектора?
    ПыСы. Да, и из своего опыта старшего госинспектора могу доложить, что размер штрафа скорее зависит от поведения нарушителя, чем от требований начальства.
     
  18. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    Для того щоб уповноважені органи перевірок на воді, мали на борту свого судна, потужні та надійні двигуни 50 - 100к.с. повні баки палива, запас провізії, засобів зв`язку, засобів спостереження, та іншого необхідного спорядження, все ЦЕ треба - відробляти.
    Безкоштовного нічого - небуває. І можливість "сумлінно працювати" все вирішують також - гроші.
    Не буде ніяких попереджень, будуть штрафи і заламування рук.
     
    сергей1975 та M.zp.ua подобається це.
  19. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    Кожного року перебуваю влітку на р. Дніпро і домовитись на попередження, без гривнів - не виходить.
    Хоча з мого боку, чи моїх друзів, ніяких протиправних дій до інспекторів, ніколи - не було.
    Навпаки...чай,каву, і перекусить, завжди пропоную. І на воді, також завжди - "сухий закон"
     
    Останнє редагування: 3 січ 2018
  20. Mechanik

    Mechanik Слідопит

    До заяви реєстрації риболовних суден додається наступне:

    а) заповнена судновласником анкета Державного суднового
    реєстру України, зразок якої затверджується Мінінфраструктури;

    б) копія документа, що підтверджує право власності на судно;

    в) копія обмірного свідоцтва;

    г) копія свідоцтва про придатність судна до плавання або
    документи, що підтверджують проходження судном технічного нагляду,
    зразок яких затверджується Мінінфраструктури, а для риболовних
    суден - Держрибагентством; { Підпункт "г" пункту 13 із змінами,
    внесеними згідно з Постановою КМ N 250 ( 250-2006-п ) від
    07.03.2006 }

    д) копія пасажирського свідоцтва (для пасажирського судна);

    е) копія свідоцтва про мінімальний склад екіпажу;

    є) копія страхового полісу або іншого документа із
    зазначенням умов забезпечення цивільної відповідальності
    судновласника за шкоду від забруднення нафтою, передбачених
    міжнародними договорами (угодами), до яких приєдналася Україна;

    ж) свідоцтво про тимчасове право на плавання під Державним
    прапором України, якщо воно видавалося;

    з) документи, що підтверджують наявність або відсутність
    заставних зобов'язань; { Підпункт "з" пункту 13 в редакції
    Постанови КМ N 250 ( 250-2006-п ) від 07.03.2006 }

    й) копія документа, що підтверджує особу власника та його
    громадянство (у разі належності судна фізичній особі);
    { Підпункт "й" пункту 13 із змінами, внесеними згідно з
    Постановами КМ N 250 ( 250-2006-п ) від 07.03.2006, N 849
    ( 849-2011-п ) від 10.08.2011; в редакції Постанови КМ N 233
    ( 233-2013-п ) від 08.04.2013 }

    к) документ, що свідчить про виключення судна з реєстру
    попереднім органом реєстрації (у разі коли судно було
    зареєстроване). { Пункт 13 доповнено підпунктом "к" згідно з
    Постановою КМ N 250 ( 250-2006-п ) від 07.03.2006 }

    Додатково подається документально підтверджена інформація про
    призначення судна, наявність у нього ідентифікаційних ознак та
    знімки судна (вигляд з правого та лівого борту). { Пункт 13
    доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 250 ( 250-2006-п ) від
    07.03.2006 }

    Для реєстрації риболовного судна крім зазначених документів
    подаються документально підтверджена інформація про його
    призначення (траулер кормового тралення, сейнер кошелевого лову
    тощо) і добову потужність технологічного обладнання, фотокартки
    судна (вигляд з правого та лівого борту), відомості про
    попереднього власника. ( Пункт 13 доповнено абзацом згідно з
    Постановою КМ N 963 ( 963-2004-п ) від 28.07.2004 )
    ( Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 963
    ( 963-2004-п ) від 28.07.2004 )
     

Поділитися цією сторінкою

Графф