Дуже "корисна" пропозиція - крім космічної ціни за аркуш паперу, платити ще й за пластикові бірки (які також напевне виробляє фірма - монополіст, яка є єдиною в Україні ). А скажіть но мені будь ласка - яка користь від цього ? Чи це просто "мавпування" - бо так роблять в Чехії чи Німеччині?
Ви не розумієте суті, яку запропонували для обговорення.
Вартість ліцензії (бланку, що Ви називаєте) для оплати Мисливцев визнчається користувачем мисливських Угідь за ринковими цінами. З чого складається ціна читайте вище. Якщо вартість Ліцензії на кабана для мисливця у 2015 році була по Україні 5 000 - 6 000 грн. , а в деяких місцях доходило до 9 000 грн. то, що 580 грн. на 15 чоловік відіграє суттєвого значення???
Якщо, організатор полювання не закриває ліцензію при результативному полюванні, а використовує її для інших колективів, то тут йдеться мова про порушення Закону про полювання, особисте збагачення з отримання неправомірної вигоди, порушення фінансових операцій з державним майном, БРАКОН'ЄРСТВО!
Якщо мисливські угіддя (майже поголовно в Україні) пішли на зустріч мисливцям і закривають ліцензію тільки при результатаивному полюванні - скажіть за це їм велике спасибі. Не звалюйте все у кучу.
Якщо Ви не розумієте користі від пластикових пломб, то тоді взагалі тему про КОНТРОЛЬ ПОЛЮВАННЯ НЕ ПІДНІМАЙТЕ! І не стосуйтесь цих тем, взагалі. Опломбовування м'яса є самимс ефективним способом контролю за закриттям Ліцензії та боротьби з бракон'єрством. Це то про, те що Ви самі пишете.
Це працює дуже просто:
Здобули дичину - освіжували - зважили - розділили між учасниками полювання.
В Ліцензії вказується вид дичини, його вага і що віддається Мисливцю.
Далі зважується кожен пакет дичини мисливця і опломбовується з вказуванням № Ліцензіі, вага, що в пакеті.
На виїзді з Лісового господарства при перевірці контролюючими органами буде наявне підтвердження знаходження м'яса дичини у багажнику. Зупинили всі машини порахували за пломбами кіькість м'яса, а потім хвірили з Закритою Ліцензією у Єгеря. Далі все ясно.
Є речі які у людини питати не треба, а робити.
Наведу приклад.
У Києві ввели смугу для громадського транспорту. Скільки водії не возмущалися. І що? Пройшло 7 місяців. Поштрафували долбряче порушників. І тепер всен всіх влаштовує, а громадський транспорт тепер їздить по графіку. І це столиця де багато автомобілів. все чітко.