Патрон для ТОЗ-54 (усилені чоки)

pashamykytyn

Мисливець
Я новачок, стріляю ще не так мітко і бистро.
В мене тоз-54 чоки не міряв, але багато де читав, що тут усилені чоки. пробував стріляти кучність на висоті. Тому і питання. На короткій дистанції даже безконтейнерні луплять кучно.
Що можна зробити, а то близько як куля, в зайця навскидку попасти важко)
 

Гобой

Снайпер
Я новачок, стріляю ще не так мітко і бистро.
В мене тоз-54 чоки не міряв, але багато де читав, що тут усилені чоки. пробував стріляти кучність на висоті. Тому і питання. На короткій дистанції даже безконтейнерні луплять кучно.
Що можна зробити, а то близько як куля, в зайця навскидку попасти важко)
Использовать как можно меньшие № дроби, и отпускать дичь подальше, не бить с под ног. Зайца с под ног не бейте, если позволяет рельеф, то опустите и тщательно прицельтесть.
 

vkkovalov

Мисливець
Так же была проблема с кучностью на ружье с постоянными чоками.Решилась проблема применением дисперсантов как заводского изготовления так и самодел. На самодельный дисперсант (крестик)рекомендую положить тонкую картонную прокладку и пятую часть дроби засыпать сверху (центр мишени будет более плотно поражен). При стрельбе с ИЖ-58 на 20 метров равномерная осыпь около метра.Данные дисперсанты у меня под 32 гр дроби.
 

Вкладення

ATIS

Снайпер
І головне осип равномірна на прокладках, а на гуаланді дисперсорах рвана постійно (принаймі на моїй зброї, може в кого і нормальна)
 

Копатыч

Зброяр
але багато де читав, що тут усилені чоки.
А можно "подробнее", о "сильных" чоках, в ТОЗ 54 .... (скорее всего с "сильными" чоками шли ТОЗ 34)
пишут 0,5 - 1 ....... это не "сильные" чоки ......
вы просто не умеете стрелять, учитесь, больше практики ......
 

pashamykytyn

Мисливець
Я перечитав майже все на
ТОЗ-54 глазами владельца - Guns.ru Talks

там майже всі поголовно пишуть що в тоз54 усилені чоки, один користувач написав навіть таке цитую
"илья к 09-04-2014 21:20
quote:Originally posted by Хек Хантер: