Спірне питання про членський взнос

tarasovka_city

Новачок
Доброго дня!
Маю питання до працівників УТМР нашого форуму.
Я новачок. В серпні 2015 року вступив до Обухівського УТМР. Заплатив взнос 300 грн., взяв відстрілку на перо(сезонку) за 300 грн. Сказали, якщо не вступатиму і не заплачу взнос, вона коштуватиме 600.
Потім в листопаді взяв сезонку на зайця. Про взнос за 2016 рік мені ніхто несказав. Відстрілка діє до кінця січня 2016. І от виходжу я 02.01.2016 року. Доганяє мене єгерь на ниві (як вони у нас ганяються за мисливцями-окрема тема:) гаїшники нервово курять в стороні;можуть ,почувши постріл ,летіти нивої прямо по озимині,напролом,щоб перевірити документи). Починає перевіряти, і перше до чого придерається- взнос. Але каже, що на першир раз прощає. Я аргументую, що в мене всі документи, які необхідні для полювання є: дозвіл на зброю, карточка мисливця, матроска з записом про вихід, відстрілка. Розійшлись.
Не бачив я їх до закриття. А от в день закриття, повертаючись додому, в посадці я зробив 2 останні постріли в сезоні, летить голова на ниві. І таж історія.
Я не маю права знаходитись в їхніх угіддях без членського взносу?
 

vanhant

ветеран форуму
надійна команда
Маю питання до працівників УТМР нашого форуму.
Я не являюсь працівником УТМР але попробую відповісти
В серпні 2015 року вступив до Обухівського УТМР. Заплатив взнос 300 грн.
виходжу я 02.01.2016 року.
Подивіться уважно в картку до членського квитка УТМР там вказано повинно бути до якого числа місяця та року він дійсний , в мене і в інших мисливців нашого міста та і району це до 31 січня наступного року . Якщо там нічого не вказанно то платити взноси треба після Н Р.
 

PinchukMP

ветеран форуму
надійна команда
Нажаль, так у нас все зроблено ,через с**ку. Дійсно внески діють один календарний рік,і термін дії спливає саме 31 січня. Далі щоб вийти на полювання , треба не тільки сплатити річні внески а ще й цільовий внесок,інакше відстрілку на зайчика після нового року тобі не дадуть!
 

vanhant