Тепер про законодавчі моменти... Нажаль всі ці законодавчі казуси в нас відбуваються тому, що пишуться закони десятьма абсолютно різними "профільними спеціалістами" третьою лівою задньою ногою..
Перше, що наказ не може суперечити закону. В ньому навіть чітко це прописано.
Що ми бачимо?.. А бачимо ми те, що користувач МУ має право встановлювати якісь обмеження та норми
лише в межах визначених цим законом!
Лише в межах закону!
Крок вліво, крок вправо - розстріл!
По суті не так вже багато прав і віддано користувачу МУ встановлювати обмеження в своїх наказах.
Вони можуть визначати строки полювання, дні полювання (дні тижня), норми добування (але знову ж таки лише в межах, визначених наказом Мінагрополітики про ліміти і норми добування, чи хто там видає цей наказ..) та порядок проведення полювання, тобто чи дозволити полювання з нарізною зброєю, чи ні; чи дозволити полювання на певний вид дичини лише в присутності єгеря і таку іншу фігню.
Все!!!
Більше наказ не може містити нічого зверх тих положень, що прописані в законі!
Повторити, продублювати може, а додати щось чи зменшити ні!
Не може наказ ні збільшити повноваження з інших питань ні зменшити!
Далі...
Як розумію я..
Якщо в законі прописано, що полювання на лисицю дозволено з жовтня по лютий включно, то КМУ у своєму наказі може як дозволити полювання з 1 жовтня по 28 лютого, так і з 1 по 3 січня, чи будь які інші часові рамки в цих межах. Або взагалі не відкривати. У зв'язку з низькою чисельністю
То з початку враховується цей момент, а вже потім наступний, що визначений в статті 17 БЗ і ст.19, а саме:
Отже виходячи з вищенаведеного, я так собі рахую, що маючи відстрілку на качку можу вистілити по лису, який на мене вискочив, якщо згідно з наказом КМУ в межах БЗ вже дозволено полювання на нього! Так само я можу відстрілятись по лису маючи на руках разову відстрілку на фазана, чи слукву, чи куріпку, якщо строки полювання на нього згідно наказу КМУ вже розпочалися..
Можливо я помиляюсь...
Але поки що бачу це саме так..