Резолюція учасників круглого столу "Закордонний досвід та розвиток мисливського господарства в Украї

Чи вважаєте Ви дані пропозиції дієвими та ефективними


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    13

Яремко А.А.

S-Moderator
Команда форуму
Розглянувши закордонний та історичний досвід ведення мисливського господарства, учасники круглого столу запропонували своє бачення вирішення проблем державного регулювання та правозастосування, підвищення ефективності ведення мисливського господарства в Україні. Присутні на зібранні фахівці вважають, що зазначені пропозиції повинні бути враховані під час удосконалення (реформування) національної моделі ведення мисливського господарства та полювання в Україні, розробки законодавчої та іншої нормативно-правової документації.

Учасники круглого столу виходять з того, що мисливське господарство - це напрям екологічної діяльності у сфері природокористування, що здійснюється у природних умовах і спрямований на збереження середовища існування, біотичного різноманіття та генетичного фонду диких тварин, регулювання їх чисельності, охорону, розведення, збалансоване використання з метою відтворення та формування оптимальних популяцій мисливських тварин, як природного багатства та компонента екосистем, надання послуг мисливцям щодо полювання, розвитку стрілецько-мисливського спорту, собаківництва, сокільництва, відродження і примноження мисливських традицій – невід’ємної складової національної культурної спадщини.


ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА ПРАВОЗАСТОСУВАННЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЕДЕННЯ МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА, НАПРАЦЬОВАНИХ НА КРУГЛОМУ СТОЛІ, З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАКОРДОННОГО ТА ІСТОРИЧНОГО ДОСВІДУ

1.Організувати чітку вертикаль управління мисливської галузі шляхом створення Департаменту (управління) мисливського господарства до обов’язків якого віднести:

-розробку та подання на затвердження Кабінету Міністрів України Стратегії розвитку мисливського господарства;

-інвентаризацію мисливських угідь, створення банку даних про користувачів мисливських угідь; організацію роботи з упорядкування, збереження та поліпшення стану мисливських угідь;

-розгляд матеріалів та прийняття рішень про використання мисливських угідь і створенню мисливських господарств;

-затвердження правил державного обліку мисливських тварин, порядку та норм вилучення мисливських тварин, затвердження лімітів використання мисливської фауни, аналіз матеріалів з обліку об’єктів мисливської фауни

-видача дозволів на використання об’єктів мисливської фауни;

-науково-технічний нагляд сучасного ведення мисливського господарства та аудит мисливсько-господарської діяльності;

-здійснення державного контролю в галузі мисливського господарства;

-організацію зовнішньоекономічних зв'язків і міжнародного співробітництва у галузі мисливського господарства та полювання;

-встановлення відповідно до законодавства обмежень щодо використання державного мисливського фонду;

-встановлення порядку видачі посвідчень мисливця, розроблення та затвердження відповідних навчальних програм з питань мисливського господарства та полювання;

-організацію роботи по укладанню з користувачами мисливських угідь договорів про умови ведення мисливського господарства та здійсненню контролю за виконанням цих договорів;

-ведення державного кадастру мисливських тварин, що перебувають на території України;

-здійснення інших повноважень, визначених законами України.

2.Адаптувати мисливське законодавство України до вимог Європейського Союзу шляхом внесення відповідних змін до національного законодавства.

3.Забезпечити ефективний розвиток галузі шляхом перетворення мисливського господарства України у сучасну та рентабельну галузь природокористування на основі прийняття Концепції як стратегічної основи нового мисливського Закону. Створити необхідне законодавство (встановлення відповідної величини зборів і податків), яке б сприяло збільшенню інвестицій та вкладень у мисливське господарство, як громадськими об`єднаннями, так і приватними структурами.

4.Відзначити необхідність ухвалення нового закону України (або внесення змін до чинного) «Про мисливське господарство та полювання».

5.Вважати, що об’єктами ведення мисливського господарства є популяції мисливських видів тварин, що перебувають у стані природної волі або напіввільному (вольєрному, загінному) утриманні.

6.Забезпечити сталий розвиток галузі мисливства через виконання вимог статті 24 ЗУ «Про мисливське господарство та полювання» шляхом прийняття нормативно- правового акту для визначення механізму оплати за користування мисливськими угіддями, насамперед, використовуючи методику класифікації, типології та бонітування мисливських угідь.

7.Напрацювати механізм реалізації вимог ЗУ «Про тваринний світ» в частині відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам: розробити нормативно-правовий акт для врегулювання питання відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам. Можливо, через створення відповідного фонду, нарахування до якого здійснювати залежно від суб’єкта господарювання, на території якого трапилась потрава (50%), вартості впольованої дичини та продажу мисливського спорядження тощо (50%). При цьому слід відзначити, що сама пропозиція про відшкодування потрави тваринами носить проблемний характер. Адже спочатку потрібно чітко визначитись, кому належать тварини, які здійснили потраву, і тоді вже визначати суб’єкта здійснення відшкодування.

8.Посилити адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення правил полювання.

9.Посилити персональну відповідальність користувача угідь за невиконання вимог законодавства.

10.Створити єдиний спеціалізований контролюючий орган за веденням мисливського господарства (в т.ч. на місцях, у районах) і усунення дублюючих функцій та повноважень інших контролюючих органів. Фінансування цього органу проводити за рахунок місцевих бюджетів.

11.Посилити ефективність правозастосування в мисливській галузі України правоохоронними та судовими органами країни, детально проаналізувавши та внісши зміни у відповідну практику їхньої діяльності. Створити окремі структури у рамках відповідних відомств, які здійснюватимуть нагляд та менеджментський супровід зазначеного питання.

12.Змінити систему виявлення та притягнення порушників правил полювання до відповідальності, стимулюючи мисливську охорону економічними методами (найбільш зацікавленими в охороні мисливської фауни повинні стати суб’єкти господарювання). З іншого боку, розміри позовів за заподіяну шкоду мисливському господарству незаконним добуванням мисливських тварин і штрафів за незаконне полювання повинні бути в кілька разів (мінімум у 3) більшими ринкової вартості офіційного полювання.

13.Розробити положення про рівність прав працівників мисливського господарства будь-якої форми власності щодо виявлення та фіксування (складання протоколів) порушень правил полювання на закріпленій за ними території угідь.

14.Розробити механізми конфіскації зброї та транспорту порушників шляхом внесення відповідних змін до Кримінального кодексу України.

15.Розглянути необхідність створення окремої воєнізованої державної служби для боротьби з браконьєрством з наданням їй широких повноважень притаманним спеціальним підрозділам органів внутрішніх справ (на основі досвіду Польщі, Угорщини і т.п.).

16.Оптимізувати розміри та межі мисливських угідь відповідно до практики ведення мисливського господарства у країнах ЄС (природні межі, величина від 3 до 30 тис.га), що повинно певною мірою вирішити проблему низької доступності полювання для місцевого населення, що зумовлено малою чисельністю мисливських тварин, високою вартістю послуг і відсутністю належного рівня конкуренції у мисливському господарстві.

17.Підвищити роль місцевих громад у вирішенні питань з ведення мисливського господарства. Низові мисливські колективи повинні отримати статус юридичної особи з наданням їм у користування мисливських угідь (на основі досвіду Польщі, Словаччини, Угорщини).

18.Прийняти поправки у чинний ЗУ «Про мисливське господарство та полювання» щодо передачі компетенції надання у користування мисливських угідь та ліміту добування відповідного рівня регіональним адміністраціям.

19.Врахувати зарубіжний досвід щодо участі місцевих громад у процесі надання у користування мисливських угідь, ліміту добування тощо на їхній території.

20.Провести децентралізацію галузі в частині надання адміністративних послуг через передачу функції надання адміністративних послуг від державних органів виконавчої влади до органів місцевого самоврядування.

21.Зупинити зловживання, які відбуваються під час видачі відстрільних карток на право добування хутрової та пернатої дичини шляхом законодавчого забезпечення:

- виготовлення відстрільних карток виключно територіальними органами мисливського господарства;

-запровадження дієвого механізму обліку відстрільних карток.

-спрямування коштів від мисливських господарств за бланки ліцензій, податків, зборів на рахунки місцевих бюджетів. Розроблення чіткого та прозорого порядку використання цих коштів на рівні місцевих бюджетів.

22.Удосконалити систему комунікації між користувачами мисливських угідь та мисливцями, забезпечивши відкритий доступ до контактних даних про мисливські господарства в Україні (довідник, інтернет-сайт) для координації роботи та обміну досвідом.

23.Забезпечити на законодавчому рівні сприяння організації вольєрного розведення мисливських видів дичини для отримання максимального економічного ефекту.

24.Спростити процедуру визначення термінів полювання, надавши користувачам мисливських угідь право встановлювати визначені Законом терміни полювання.

25.Розробити заходи щодо розвитку іноземного мисливського туризму, мінімізуючи кількість бюрократичних процедур щодо питання прийому іноземних мисливців:

- надати право користувачу мисливських угідь самостійно, без посередників, приймати мисливців з-за кордону;

- усунути корупційну залежність користувачів від всякого роду дозволів інших відомств (дозвільна система МВС, ветслужба);

- спростити митні процедури щодо експорту/імпорту легально добутих трофеїв і мисливської зброї (надмірні та необґрунтовані вимоги щодо переліку документів при розмитненні), але з урахуванням вимог відповідних Директив ЄС (№91/477/ЄС і № 853/2004).

- впорядкувати та вдосконалити системи ліцензування для закордонних мисливців в Україні: оформлення ліцензії на трофеї, оренда місцевої зброї тощо.

26.Підвищити освітньо-кваліфікаційний рівень працівників мисливського господарства шляхом запровадження курсів підвищення кваліфікації чи короткотермінових навчань для єгерів та мисливствознавців мисливських господарств на базі науково-навчальних установ відповідного профілю.

27.Сприяти на державному рівні розвитку малого і середнього підприємництва у мисливському господарстві (створення агенцій з організації полювань та процесуального супроводу клієнтів, надання послуг у закупівлі, зберіганні та продажі м’яса, мисливських трофеїв тощо) задля створення ринку продукції та послуг мисливського господарства.

28.Встановити на законодавчому рівні або за допомогою нормативно-правових документів узгодження термінів рубки лісів з особливостями періоду розмноження (лактації, реву тощо) мисливських і червонокнижних видів диких.

29.Забезпечити науковий супровід галузі мисливського господарства, фінансування якого забезпечити через створення спеціального фонду, який би поповнювався коштами користувачів мисливських угідь, державного та місцевих бюджетів. Здійснювати міжнародний обмін досвідом, особливо з державами - сусідами.

30.Сприяти збереженню біорізноманіття в екологічних системах, як одного з основних передумов збільшення чисельності популяцій мисливських тварин через видання відповідного розпорядження щодо створення і ведення кадастру тваринного світу на мисливських угіддях.

31.Переглянути та удосконалити національні нормативи щодо біотехнічних заходів.

32.Звернути увагу мисливським господарствам на важливість та необхідністьведення полювання із застосуванням біологічних засад керування популяціями мисливських тварин (селекційний відбір, формування оптимальної статевовікової структури з метою підвищення відсотка самців з високими трофейними якостями, особливості відстрілу тварин з оптимальними трофейними якостями) залежно від виду та рівня полювання. У зв’язку з цим, зобов’язати мисливські господарства проводити індивідуальні полювання на копитних тільки в присутності єгеря господарства та виконувати постріли тільки з його згоди.

33.Розробити систему ефективних заходів з профілактики захворювань мисливських тварин.

34.Оптимізувати систему статистичної звітності для проведення повного об’єктивного аналізу галузі:

-внести зміни в чинну статистичну форму, передбачивши групування користувачів мисливських угідь за формою власності, підпорядкуванням міністерствам, громадським мисливським організаціям тощо.

35.Дослідити вплив радіаційного забруднення на популяції мисливських видів тварин. Органам виконавчої влади забезпечити фінансування комплексу заходів з вивчення цього питання.

36.Уповноваженим органам державної влади вирішити проблему щодо заборони використання свинцевого дробу, запропонувавши зміни у відповідні Закони України.

37.Сприяти формуванню культури мисливства (підвищення культури полювання, виховання культурного мисливця, відродження етичних норм поведінки і ставлення до природи, запровадження системи підготовки мисливця), розвитку трофейної справи через організацію різного рівня тематичних фестивалів, виставок, зібрань тощо.

38.Оптимізувати організаційну структуру і роботу єгерської служби та мисливствознавців (підпорядкування, навантаження, рівень заробітної плати тощо).

39.Встановити жорстку відповідальність для господарюючих суб’єктів, виробнича діяльність яких може завдавати і завдає шкоди диким тваринам і середовищу їх існування, задля запобігання нанесення цієї шкоди. Встановити штрафи та обов'язкове відшкодування завданих збитків користувачам мисливських угідь.

40.Передбачити на законодавчому рівні можливість фінансування мисливського господарства з екологічних фондів, а також зі спеціальних фондів, що формуються з відрахувань з торгівлі мисливською зброєю, спорядженням тощо.


Дмитро Карабчук – експерт з питань лісів WWF-DCP,

координатор заходів програми “ENPIEastFLEGII” від WWF в Україні


Державне агенство лісових ресурсів України

 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
8.Посилити адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення правил полювання.
це "кіно" ми вже бачили на штрафах ДАІ - стали менше п"яними їздити? нє! даївці потовстішали!
14.Розробити механізми конфіскації зброї та транспорту порушників шляхом внесення відповідних змін до Кримінального кодексу України.
задумка добра, але поле для корупції!!!! а куди дівати кофіскований транспорт? в УТМР штрафмайданчиків немає...
2.Адаптувати мисливське законодавство України до вимог Європейського Союзу шляхом внесення відповідних змін до національного законодавства.
:D:D:D а пропозиції де? до яких саме законодавчих актів?
Уповноваженим органам державної влади вирішити проблему щодо заборони використання свинцевого дробу, запропонувавши зміни у відповідні Закони України.
а стріляти чим? у нас 90% рушниць не розраховані на такі інновації!
-інвентаризацію мисливських угідь, створення банку даних про користувачів мисливських угідь; організацію роботи з упорядкування, збереження та поліпшення стану мисливських угідь;
а це буде взагалі капець! у 2012 році яникові сраколизи так само ініціювали створення банку земель і єдиного державного кадастру - для прозорості надання у користування, для виявлення незаконного використання земель та іншої лабуди! надання земель категорії "рілля" перенесли в обласні Держземагенства. що вийшло - виявили купу землі, яку "незаконно використовували" та да ли можливість агрохолдингам не тикатись як сліпі кошенята по областям а зразу бити точково, причому іхати в район з готовими договорами оренди на землі, які зареєстрували в області! цим задушили фермера. коли цей же фермер їде за 250км реєструвати свої договори - не виходить! а коли платить 300 у.є. з гектара (було при яникові) а зараз 500 у.є - виходить!!! за 1 день! ще й кави дають! у нашій області за рік змінилось 3 керівники держземагенства, причому 2х взяли на хабарах - сидять?? НЄ!
а тепер читати замість: "банк землі" - ""банк мисливських угідь", "агрохолдінг" - приватні мисливські фірми, "фермер" - районні осередки УТМР. то як????:eek:
Андрію! дерибан росте! моє скромне ІМХО.
 

Роман Мельниченко

ветеран форуму
надійна команда
1.Організувати чітку вертикаль управління мисливської галузі шляхом створення Департаменту (управління) мисливського господарства до обов’язків якого віднести:
Так "відділ мисливського господарства" є при кожному Управлінні Ліс.Г-ва який виконує (має виконувати) дані функції.


7.Напрацювати механізм реалізації вимог ЗУ «Про тваринний світ» в частині відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам: розробити нормативно-правовий акт для врегулювання питання відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам. Можливо, через створення відповідного фонду, нарахування до якого здійснювати залежно від суб’єкта господарювання, на території якого трапилась потрава (50%), вартості впольованої дичини та продажу мисливського спорядження тощо (50%). При цьому слід відзначити, що сама пропозиція про відшкодування потрави тваринами носить проблемний характер. Адже спочатку потрібно чітко визначитись, кому належать тварини, які здійснили потраву, і тоді вже визначати суб’єкта здійснення відшкодування.
Я лишень собі уявляю скільки державних коштів буде перетікати в кишені "наближених" фермерів до Дежслужбовців.


10.Створити єдиний спеціалізований контролюючий орган за веденням мисливського господарства (в т.ч. на місцях, у районах) і усунення дублюючих функцій та повноважень інших контролюючих органів. Фінансування цього органу проводити за рахунок місцевих бюджетів.
Ооооо, і я про це. Всіх єгерів звільнити.
Треба щоб була єдина єгерська служба з відповідною кількістю єгерів до площі мисл. угідь області, яка нікому не підпорядкована, рейди робити щоденно в карусельній послідовності до всіх користувачів без обмеження доступу, а оплачуватись вона має за рахунок відрахувань тих же самих користувачів.


17.Підвищити роль місцевих громад у вирішенні питань з ведення мисливського господарства. Низові мисливські колективи повинні отримати статус юридичної особи з наданням їм у користування мисливських угідь (на основі досвіду Польщі, Словаччини, Угорщини).
Одним словом, щоб господар був у власному домі.

Якщо коротко, то отак.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
треба поїздити ініціативній групв по ті самі Польщі, Німеччині, Чехії, Угорщині - найближчих сусідах тільки реально вивчити форми власності на угіддя, способи регулювання чисельності дичини, форму управління угіддями, штат, методику обліку дичини, обгрунтування кількості випуску дичини "під постріл" тощо, а не поїхати попити добре пива та шнапсу, по..грати їх баб, та й приїхати з розповіддю в поїзді придуманою на п"яну голову.
 

Яремко А.А.

S-Moderator
Команда форуму
треба поїздити ініціативній групв по ті самі Польщі, Німеччині, Чехії, Угорщині
Я взагалі противник таких "досвідів"! Не можемо ми перейти на Європейський рівень. Бо якщо ми візьмемо їхні стандарти то по кількості дичини нам потрібно буде закрити полювання на 5 років!
Що це за брєд з стальною дробю? Ініціативна группа можу поспорити навіть незнає Чому? в Європі почали стріляти сталевим шротом! І ніхто з них не знає що наші кармольтуки не приспособлені для цього. Та і більше скажу в Європі втіхаря всі гарно ладують патрони свинцем! Можна подумати буде якийсь Ганс, крошити сталюкою дідівський трофейний Зауер чи Зімсон!

Ось так і живемо...
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Я взагалі противник таких "досвідів"!
я ж не кажу - переймати! кажу подивитись, вивчити - що вміти за плечима не носити, навіть найкращий досвід застосовувати треба "по місцю", а не як Хрущов кукурузу. навіть лис має різну шкірку залежно від місця проживання.
потрібно міняти не лише законодавство по полюванню, а й по сільському господарству. хто слідкуватиме ща тим як ходить комбайн - в склад, чи в розгін? яка інспекція?
вважаю, що треба поїхати навіть в ті країни, де стан полювання ще гірший за наш - побачити куди котимось, та запитати, що вони робили та як так вийшло, щоб у себе не допустити!
 

Яремко А.А.

S-Moderator
Команда форуму
Згоден повністю.


Була створена мною колись тема (яка канула вмерла ) про Єгерську службу США. Потрібно створити нову службу на подобі як зараз створюється нова Поліція. Набрати молодих людей, НАВЧИТИ їх дати зброю і повноваження, дати високу зарплату серйозні покарання за корупцію і буде нам щастя. Почнуть щемити браків показово хоча б з десяток дати їм умовно або роки два заключення . От і у нас за 3-5 років рівень дичини як в Польщі. Хто був той бачив кози по при трасу табунами бігають. Кабани за парканом як в зоопарку!

І саме головне це ТОЛКОВЕ НОВЕ законодавство. Як писав В.Нижник в статті "Браконьєрство. З чим плануємо боротись в першу чергу" в журналі Полювання та Риболовля. Нам потрібно відрізняти Браконьєра від порушника правил полювання! Бо якщо в мене є ліцензія а я забув вписати в матроску то це не Браконьєрство а порушення правил полювання! А в нас все в одну "кашолку" без розбору.

де стан полювання ще гірший за наш
Я не знаю чи такі є :D
 

vanhant

ветеран форуму
надійна команда
а й по сільському господарству. хто слідкуватиме ща тим як ходить комбайн - в склад, чи в розгін? яка інспекція?
Вы поймите не мы хозяева земель а они и мы у них арендуем земли для охоты
закрити полювання на 5 років!
да два года принесли бы результат при условии неимоверного давления на бракош
 

Копатыч

Зброяр
7.Напрацювати механізм реалізації вимог ЗУ «Про тваринний світ» в частині відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам: розробити нормативно-правовий акт для врегулювання питання відшкодування збитків, завданих мисливськими видами тварин сільськогосподарським виробникам. Можливо, через створення відповідного фонду, нарахування до якого здійснювати залежно від суб’єкта господарювання, на території якого трапилась потрава (50%), вартості впольованої дичини та продажу мисливського спорядження тощо (50%). При цьому слід відзначити, що сама пропозиція про відшкодування потрави тваринами носить проблемний характер. Адже спочатку потрібно чітко визначитись, кому належать тварини, які здійснили потраву, і тоді вже визначати суб’єкта здійснення відшкодування.
Читал, читал, так и не понял, про что идет речь. Ведь если это "охотничьи виды животных", то естественно, они принадлежат Государству, если же эти животные выросли на земле "частника", и принесли ущерб, то как доказать, что именно кабан или лось д. Васи, владельца частного хозяйства, совершил "потраву"? Ведь на нем нет "номерных" знаков, и нет отпечатков (дактилокарты).
36.Уповноваженим органам державної влади вирішити проблему щодо заборони використання свинцевого дробу, запропонувавши зміни у відповідні Закони України.
Ну, ни как не успокоятся. Ведь самое "большое зло" - это свинцовая дробь. А вот доказать, что это - зло, ни как не могут. По этому, легче, просто - запретить, а не доказывать.
Видать и гр. Борейко В., приложил к этому свою руку.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
хлопці! така єресь у нас буде з полюванням допоки таксація проводитеметься в кабінетах, рейди на папері, а законотворчі акти писатимуть просто писаки, які ледве зайця від качки відрізняють - бо так вони бачать! вільні художники! скільки у нас освічених мисливствознавців?Вони мають грати першу скрипку в питаннях законотворчості в царині полювання, а не дядько Федя та дядько Петя, які мають кишенькового депутата-звиздуна. а так виходить керівники залишаються ті що й були при яниках лише переформулювали те що їм потрібно на на європейський лад.
нагадує стару гумореску, коли на багатоповерхівці написали афішу, що вечором о 8 годині буде шоу дурнів, вхід 100грн, всі жителі дому сказали що не прийдуть, але о 8 годині були всі! з них зібрали по 100 грн, завели в темну кімнату, і чере5 хвилин увімкнули світло. всі дивились 1 на другого і запитували - а де ж дурні! в черговий раз нас заводять в темну кімнату...
 

Одинокий Вовк

ветеран форуму
надійна команда
Закривати полювання не треба - це до збільшення поголів"я не приведе. Збільшиться браконьєрство, збільшиться поголів"я хижих птахів та звірів. Але зробити треба так, як в Польщі: попався на браконьєрці - від 2 років "ізоляції від людей та земних благ". Це моя особиста думка. Зараз терміново треба міняти керівництво УТМР, така думка, що ці посади пожиттєві.
Під браконьєрством я маю на увазі не порушення правил полювання, а несанкційоване знищення диких тварин.
 
Останнє редагування:

boroda1977

Мисливець
Закривати полювання не треба - це до збільшення поголів"я не приведе. Збільшиться браконьєрство, збільшиться поголів"я хижих птахів та звірів. Але зробити треба так, як в Польщі: попався на браконьєрці - від 2 років "ізоляції від людей та земних благ". Це моя особиста думка. Зараз терміново треба міняти керівництво УТМР, така думка, що ці посади пожиттєві.
Під браконьєрством я маю на увазі не порушення правил полювання, а несанкційоване знищення диких тварин.
Если б так было,то браконка у нас давно уже придушена была.
 

БИГЛЕМАН

Снайпер
пока у нас " полювання" - повод напиться и развлекуха для жлобья - всё так и будет!!!
а кто контролирует обработку земель????
а разве не во власти сельсовета наказать за вывоз мусора в канаву (где когда=то была вода??0 или за поджоги травы/стерни???
а эти "низові коллективи"?? стада олигофренов - ЦЕ НАША ЗЕМЛЯ!!!
а десятки тысяч лаек без бумаг ( они что на мышей охотятся??)
а ружья в тракторах и комбайнах??
а зарплата егеря 1600 грн???
частные /клубные хозяйства и замена менеджемента....вот это успех
пусть будет дороже... но это всё-равно дешевле чем топливо и гостинницы за 300-400 км... пусть будет выход на зайца 300-500 грн... но он будет этот заяц!!! и будет паркинг..беседка ..мангал...
а так можешь задёшево посмотреть следы фарщиков.... и встретить местных, которые переглядываются из-под леса ( воскресенье все стреляют и их в лесу не слышно)...
компьютеризировать систему лицензий и всё... любой не зарегистрированный в угодьях - браконьер!!!
 
Останнє редагування:

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник
пусть будет выход на зайца 300-500 грн... но он будет этот заяц!!! и будет паркинг..беседка ..мангал.
500 грн. будет, а зайца не будет, как с водоемами искуственными (ставками), сразу в них была рыба, а сейчас 200 плати и слушай рассказы о том какая рыба была....
А мангалы и паркинг эт пожалуйста, но.....
" полювання" - повод напиться и развлекуха для жлобья
Сразу нужно от жлобья избавиться!
 

oleksandr420

Новачок
пока у нас " полювання" - повод напиться и развлекуха для жлобья - всё так и будет!!!
а кто контролирует обработку земель????
а разве не во власти сельсовета наказать за вывоз мусора в канаву (где когда=то была вода??0 или за поджоги травы/стерни???
а эти "низові коллективи"?? стада олигофренов - ЦЕ НАША ЗЕМЛЯ!!!
а десятки тысяч лаек без бумаг ( они что на мышей охотятся??)
а ружья в тракторах и комбайнах??
а зарплата егеря 1600 грн???
частные /клубные хозяйства и замена менеджемента....вот это успех
пусть будет дороже... но это всё-равно дешевле чем топливо и гостинницы за 300-400 км... пусть будет выход на зайца 300-500 грн... но он будет этот заяц!!! и будет паркинг..беседка ..мангал...
а так можешь задёшево посмотреть следы фарщиков.... и встретить местных, которые переглядываются из-под леса ( воскресенье все стреляют и их в лесу не слышно)...
компьютеризировать систему лицензий и всё... любой не зарегистрированный в угодьях - браконьер!!!
Будущее за частными угодьями, и фантазировать какимито новыми пропозиціями по проблемам державного регулювання ненадо. Эта система прогнила полностью, начиная от егерей и заканчивая "це наша земля" місцевими громадами (у нас уже есть яркий пример "нашей земли" ДНР и ЛНР которые тоже начинали под лозунгом "это наша земля и мы тут наведём порядок") которые являются самыми злостными браконьерами и при этом нихера не делают для популяции животных. На данный момент нормально поохотится можно только в частных хозяйствах, где и зверь есть и егерская служба работает очень прекрасно, и места и дичи всем хватает и местным и гостям. Потому что там работают на результат поскольку результат (наличие животных-продажа лицензий) это их зарплаты.
 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник
Будущее за частными угодьями
100%, но если оно начнется завтра, то
Поэтому на сегодняшний день стоит сохранять УООР и пытаться в себе воспитывать моральную сторону и помнить, что за браконьерство Бог накажет!
 
Зверху