пан мыкола, а почему вы еще не сравниваете ниву и пятилетний гелендваген например или ренж ровер?!
"Микола", на відміну від "трутень", пишеться з великої літери.
Порівнюю з Паджеро тому що на першій сторінці мова ішла саме про них.
Та не вопрос! Паджеро спорт или вагон,лезит везде. Но шишарь будет получше,и в вместительный.
І на цій.
Вот правда о Паджеро, купленном за цену живой Нивы.
І в ваших дописах потертих модератором також.
простите, но у вас какое то безглузде порiвняння..
Порівняння ваше а не моє. Це ж ви писали що німець купить за 5000 п'ятирічного джипа.
Що стосується українця, то за Вітару, з дірами як кулак під пластиком, або "Равлика" в якого права піввісь розлітається в першій же колії, йому ще треба сплатити мито, акциз і ПДВ
Плюс транзитні номери, плюс дорога, 600-800Є,
плюс послуги брокера 300-500Є.
маємо від 3400Є
Додаємо7800
Разом 11200Є, або12200$.
Регламентні роботи не враховуємо, це не для трутнів, їм і так увійде.
А питання, нагадую, було про Ниву 2121, це максимум початок 90-х. Їй красна ціна 2000 долярів. Не морочте реально мислячій людині голову своєю Хлестаковщиною.
А вам з десятирічним Ланосом зовсім не пасує роздувати щоки про Вітари- Равлики, не кажу вже про ґенеральські амбіції.
п.с.Для тих хто не в темі,
truten, я впевнений в курсі
, Ігор (Йозеф) Петрович Ґебельс - багатолиций Янус, який в профілі пише "вік 17р", а в дописах про 40річні знайомства з видатними людьми.